0

Bestellen

Is het veilig om bij Ninni Vi te bestellen?

Ja. Online shoppen wordt steeds populairder en omdat er dagelijks ontzettend veel nieuwe webwinkels bijkomen, is het belangrijk dat je er zeker van bent dat je op een veilige manier kunt winkelen. Bij Ninni Vi kun je altijd winkelen in een beveiligde omgeving. Wij zorgen ervoor dat al jouw persoonlijke gegevens veilig worden bewaard. Daarnaast worden jouw gegevens nooit verstrekt aan derden.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, ook zonder account is het mogelijk om bestellingen te plaatsen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Shop op de site jouw favoriete artikelen. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op het winkelmandje (rechtsboven in de hoek) en controleer of de maten en aantallen kloppen. Is dit allemaal correct? Klik dan op “Naar gegevens” en volg de stappen Bij het afrekenen kun je je persoonlijke gegevens invullen. Als je al een account hebt en bent ingelogd dan worden deze gegevens automatisch ingevuld. Controleer deze gegevens wel voordat je verder gaat naar de verzendmethode. Als laatste kies je de betaalmethode en rond je de bestelling af. Nadat de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging in je e-mail.

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

Het adres wat je bij je bestelling doorgeeft als factuuradres is standaard het afleveradres. Mocht je graag een ander afleveradres willen dan jouw eigen adres, dan kun je dit aangeven bij je bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik hier nog items in annuleren/wijzigen?

Nee, nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Om die reden is het niet meer mogelijk om items in jouw bestelling te annuleren/wijzigen. Indien je item(s) in jouw bestelling niet wenst te ontvangen, raden wij je aan om deze item(s) na ontvangst retour te sturen. Indien je nog een ander item wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Heb je meerdere bestellingen geplaatst op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. De bestellingen worden namelijk apart van elkaar verwerkt en verzonden. Je kunt je bestelling daarom het beste in één keer plaatsen, zodat je slechts eenmalig of geen verzendkosten hoeft te betalen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code van PostNL. Zo kun je zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Let op! Heb je binnen 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

Ik heb meerdere bestellingen na elkaar geplaatst, kan ik deze samenvoegen?

Heb je meerdere bestellingen geplaatst op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. De bestellingen worden namelijk apart van elkaar verwerkt en verzonden. Je kunt je bestelling daarom het beste in één keer plaatsen, zodat je slechts eenmalig verzendkosten hoeft te betalen.

Er mist een artikel uit mijn bestelling, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Ninni Vi - Dutch design
Sluiten
Altijd op de hoogte van de laatste aanbiedingen en acties? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!