0

Klachten

Help! Ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen! In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Stuur ook een aantal foto’s van het probleem, dan kan onze klantenservice meteen met je meekijken. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Hoe kan ik een klacht melden?

Iedere dag doen wij ons best om onze service te verbeteren. Hierbij is jouw hulp dan ook altijd welkom. Als je een klacht hebt, willen we altijd zo snel mogelijk zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het voorkomen dat een item niet in orde blijkt te zijn, of dat jouw levering langer dan normaal duurt. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn. Door een bericht te sturen aan onze klantenservice via het contactformulier met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Natuurlijk kijken wij altijd of een item kosteloos kan worden omgeruild. Onze klantenservice zal per geval beoordelen wat de beste oplossing is. Vergeet niet om je ordernummer te vermelden in jouw bericht.  

Ninni Vi - Dutch design
Sluiten
Altijd op de hoogte van de laatste aanbiedingen en acties? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!