0

Veel gestelde vragen (FAQ)

Bestellen

Is het veilig om bij Ninni Vi te bestellen?

Ja. Online shoppen wordt steeds populairder en omdat er dagelijks ontzettend veel nieuwe webwinkels bijkomen, is het belangrijk dat je er zeker van bent dat je op een veilige manier kunt winkelen. Bij Ninni Vi kun je altijd winkelen in een beveiligde omgeving. Wij zorgen ervoor dat al jouw persoonlijke gegevens veilig worden bewaard. Daarnaast worden jouw gegevens nooit verstrekt aan derden.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, ook zonder account is het mogelijk om bestellingen te plaatsen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Shop op de site jouw favoriete artikelen. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op het winkelmandje (rechtsboven in de hoek) en controleer of de maten en aantallen kloppen. Is dit allemaal correct? Klik dan op “Naar gegevens” en volg de stappen Bij het afrekenen kun je je persoonlijke gegevens invullen. Als je al een account hebt en bent ingelogd dan worden deze gegevens automatisch ingevuld. Controleer deze gegevens wel voordat je verder gaat naar de verzendmethode. Als laatste kies je de betaalmethode en rond je de bestelling af. Nadat de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging in je e-mail.

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

Het adres wat je bij je bestelling doorgeeft als factuuradres is standaard het afleveradres. Mocht je graag een ander afleveradres willen dan jouw eigen adres, dan kun je dit aangeven bij je bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik hier nog items in annuleren/wijzigen?

Nee, nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Om die reden is het niet meer mogelijk om items in jouw bestelling te annuleren/wijzigen. Indien je item(s) in jouw bestelling niet wenst te ontvangen, raden wij je aan om deze item(s) na ontvangst retour te sturen. Indien je nog een ander item wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Heb je meerdere bestellingen geplaatst op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. De bestellingen worden namelijk apart van elkaar verwerkt en verzonden. Je kunt je bestelling daarom het beste in één keer plaatsen, zodat je slechts eenmalig of geen verzendkosten hoeft te betalen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code van PostNL. Zo kun je zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Let op! Heb je binnen 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

Ik heb meerdere bestellingen na elkaar geplaatst, kan ik deze samenvoegen?

Heb je meerdere bestellingen geplaatst op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. De bestellingen worden namelijk apart van elkaar verwerkt en verzonden. Je kunt je bestelling daarom het beste in één keer plaatsen, zodat je slechts eenmalig verzendkosten hoeft te betalen.

Er mist een artikel uit mijn bestelling, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

 

Garantie Ninni Vi

Let op! Onderstaande garantie is van toepassing op items gekocht bij Ninnivi.nl. Het is mogelijk dat externe winkels of webshop er andere regelingen op nahouden.

Wat is de garantietermijn?

Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 60 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan direct contact op met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Mijn klacht valt buiten de garantietermijn, wat nu?

Ook buiten de garantietermijn kun je met een gegronde klacht nog steeds bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs mag verwachten dat een artikel langer meegaat dan het geval is, vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Wat zijn de garantievoorwaarden?

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is NIET gegrond in de volgende gevallen:

 

Betalen

Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken?

Bij Ninni Vi kun je kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:

 

Bezorging

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen binnen Nederland worden standaard met PostNL geleverd. Heb je op werkdagen voor 22:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling de eerstvolgende werkdag bezorgd. Let op! Heb je binnen 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

 

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren. We zullen dan overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag.

Je kunt hier een retourformulier downloaden.

Wat is jullie retouradres?

T.A.V. Ninni Vi International

Ugchelseweg 56

7339 CK Ugchelen

Nederland

Wat zijn de kosten voor retourneren (NL)

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.

Wat is de retourtermijn?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 30 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn (30 dagen).

De te retourneren artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags bevestigd.

De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikssporen na het passen en dienen in de originele verpakking retour gestuurd te worden.

Ik heb geen retourformulier, wat nu?

Het is geen ramp als je het formulier niet meer hebt. Wel is het dan belangrijk om even een papier bij jouw retourpakket te voegen met daarop je ordernummer (deze begint met …….), productcodes van de artikelen die je retour stuurt en de reden van retour.

Ik stuur mijn gehele bestelling retour, worden de verzendkosten dan ook terugbetaald?

Wanneer je jouw gehele bestelling retourneert, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten. Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.

Mijn retour voldoet niet aan de voorwaarden, wat nu?

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan op terugbetaling.

Kan ik mijn pakket als brievenbuspakket retourneren?

Ja, dit kan. Je kunt ervoor kiezen om je retour via brievenbuspost naar ons retouradres te versturen. Let er op dat je het pakketje wel voldoende frankeert. Dit is afhankelijk van het gewicht. Brievenbuspost is niet voorzien van een Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van je retour via brievenbuspost is dus op eigen risico.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Zodra wij je retour hebben ontvangen ontvang je hiervan een bevestiging via de e-mail. Heb je 10 dagen na de verzending van je retour nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van je ordernummer.

 

 

Ruilen

Kan ik mijn bestelde items omruilen voor een ander artikel?

Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander item. Wil je toch graag een ander item ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

Kan ik mijn bestelde items omruilen voor een andere maat?

Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een andere maat. Wil je toch graag een andere maat ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

 

 

Klachten

Help! Ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen! In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Stuur ook een aantal foto’s van het probleem, dan kan onze klantenservice meteen met je meekijken. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Hoe kan ik een klacht melden?

Iedere dag doen wij ons best om onze service te verbeteren. Hierbij is jouw hulp dan ook altijd welkom. Als je een klacht hebt, willen we altijd zo snel mogelijk zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het voorkomen dat een item niet in orde blijkt te zijn, of dat jouw levering langer dan normaal duurt. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn. Door een bericht te sturen aan onze klantenservice via het contactformulier met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Natuurlijk kijken wij altijd of een item kosteloos kan worden omgeruild. Onze klantenservice zal per geval beoordelen wat de beste oplossing is. Vergeet niet om je ordernummer te vermelden in jouw bericht.  

 

Kan ik artikelen in mijn shoppingbag reserveren?

Nee, het is helaas niet mogelijk om items te reserveren. Items in je winkelmandje kunnen in de tussentijd door iemand anders besteld worden. De items worden voor je gereserveerd zodra je jouw volledige bestelling hebt afgerond!

Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?

Is jouw favoriete item uitverkocht? Helaas komt deze dan niet meer bij ons op voorraad. 

Hoe kan ik mij aanmelden of afmelden voor de nieuwsbrief?

Aanmelden

Aanmelden voor de nieuwsbrief is gemakkelijk! Je kunt rechtsonderaan in de website je email adres invullen en registreren door te klikken op: Aanmelden

Afmelden

Afmelden is simpel en te allen tijde mogelijk! Klik onderaan een e-mail van Ninni Vi op "uitschrijven" of "Unscribe". Volg de stappen en je ontvangt niet langer nieuwsbrieven van ons.

Ninni Vi - Dutch design
Sluiten
Altijd op de hoogte van de laatste aanbiedingen en acties? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!